de opdracht
Jaarlijks genieten ruim een miljoen bezoekers van de wildwestsferen in Attractiepark Slagharen. Zij hebben hierbij de mogelijkheid om geheel in sfeer te blijven logeren op het vakantiepark. Het is mede dankzij de themastyling van het park dat bezoekers zich in een andere wereld wanen. Vier keer per jaar mogen wij het attractiepark, de restaurants en de etalages van het park in een thema aankleden. Dit thema moet bij de look & feel van het westernthema en het seizoen passen.
styling & management
styling & management
Na een brainstormsessie met de general manager van het park presenteren we ons moodboard. Na goedkeuring bestellen we alle materialen, sturen we leveranciers aan en gaan we met een team van 10 tot 20 medewerkers van Slagharen een paar dagen hard aan de slag in het park. Hierbij komen onze helicopterview, ervaring met leidinggeven en oog voor detail goed van pas.
het resultaat
De seizoensthema's worden in het gehele park doorgevoerd. Dankzij een slimme manier van opbouwen en op cruciale punten herhalen, klopt de customer journey van begin tot eind. De styling is geheel in lijn met het westernthema en de karakters (o.a. Randy & Rosie) die op het park aanwezig zijn. Dankzij de wisseling van de thema's komen bezoekers graag in een volgend seizoen nog eens terug voor een nieuwe ervaring.