de briefing
Jaarlijks nodigt Coca-Cola de groothandels die hun target hebben behaald uit om mee op te gaan op hun ‘Only Coke can do’ reis. Op deze reis wordt het behalen van doelstellingen gevierd, geproost op de samenwerking en vooruitgekeken naar het volgende jaar. Dit incentive weekend duurt drie dagen, inclusief overnachtingen. Hierbij moeten overnachtingen, eetgelegenheden en activiteiten high end zijn.
de incentive
Eerder werden de groothandeleigenaren uitgenodigd op buitenlandse locaties, maar dat was in 2021 niet mogelijk. Een incentive met cruisethema zorgt toch voor een vakantiegevoel in Rotterdam. Deze hippe stad is de thuishaven van Coca-Cola en heeft de meeste sterrenchefs van Nederland. De gasten logeren in een high-end hotel aan het water, met uitzicht op de skyline van Rotterdam en de Erasmusbrug. Ze volgen een cocktailworkshop waarin Coca-Cola signature drinks centraal staan, lunchen en dineren in de beste restaurants en ontdekken de stad vanaf luxe boten.
het resultaat
Alle aanwezigen zijn zeer te spreken over de incentive en vonden hem geenszins onderdoen voor eerdere incentives op buitenlandse locaties. Drie dagen lang leren de gasten Rotterdam kennen op een manier die ‘only coke can do’. De activiteiten blijven verrassen en de luxe op de boten is ongekend. Er wordt heerlijk gedineerd, gezellig bijgepraat en uitgelaten gedanst na een lange periode van beperkingen. Dat alles natuurlijk onder het genot van dranken uit het Coca-Cola assortiment. Terwijl we de gasten samen met de Coca-Cola crew en de sterrenchefs uitzwaaien, kijken we terug op een zeer geslaagde incentive die ervoor zorgt dat de groothandelaren hun uiterste best gaan doen om ook voor de volgende incentive uitgenodigd te worden.